کبوتر ایرانی‌ در کانادا

اصول علمی پرورش و مدیریت کبوتر بلندپرواز ایرانی

کبوتر ایرانی‌ در کانادا

اصول علمی پرورش و مدیریت کبوتر بلندپرواز ایرانی

ارسال پیام و ایمیل نادرست

درود و عرض ادب خدمت دوستان عزیز,


دوستانی که پیام خصوصی ارسال می‌کنند، لطفاً عنایت بفرمایند که آدرس ایمیل را صحیح بنویسند. 

تنها راه پاسخ دادن به سوال  در قسمت  پیام‌های خصوصی فقط از طریق ارسال ایمیل مهیا می‌گردد. پس اگر ادرس ایمیل  نادرست باشد،حقیرقادر به پاسخ دادن به سؤال نیستم.


در ضمن تأکید می‌کنم که سؤال‌های خود را در وب‌سایت بپرسید تا سریع‌تر و مطمئن‌تر پاسخ بگیرید.


آدرس وب‌سایت:

Iranianhighflyers.ir



موفق و پیروز باشید،


کوچک شما

حمید ضیا

مژده، خبر راه اندازی وب‌سایت کبوتربلندپرواز ایرانی

درود بر همه‌ی هم‌یاران گرامی.


با افتخار به آگاهی همگی شما دوستان و همراهان می‌رسانیم که وب‌سایت کبوتر بلندپرواز ایرانی مدتی است که آغاز به کار کرده و امروز ما افتخار این را داریم که به صورت علنی گشایش آن را به آگاهی همه‌ی دوست‌داران کبوتر بلندپرواز ایرانی برسانیم. 

در این وب‌سایت تمامی مقاله‌های قدیمی و جدید ما، به صورت یک آرشیو علمی در اختیار همگان قرار دارد. این وب‌سایت با گذشت زمان «به روز» خواهد شد و با پیشرفت علم، مطالب مرتباً در حال کامل شدن و تغییر خواهند بود. هدف ما فرهنگ‌سازی و بالا بردن سطح علمی کبوترداری ایران است، چیزی که جای خالی آن به شدت در این ورزش حس می‌شود. ما معتقدیم با کار علمی و پشتکار نتایج صدها بار بهتر از آنچه امروز می‌بینیم خواهند شد. علم همیشه در حال تکامل است و این تکامل به امر بهینه‌سازی کمک بسزایی می‌کند؛ برای کبوترداری نیز ما نیازمند این تکاپو و پیشرفت هستیم.

گفتنی است تمامی مراحل طراحی، ساخت و اجرای وب‌سایت با تیم مدیریت وب‌سایت بوده و همچنین امتیاز دامنه‌ی وب‌سایت متعلق به تیم مدیریت وب‌سایت کبوتر بلندپرواز ایرانی جناب آقای حمید ضیا و آقای محسن صادقی است. 


برای ورود به وب‌سایت روی آدرس زیر ضربه بزنید.


http://iranianhighflyers.ir


به امید بهروزی و پیشرفت یکایک دوست‌داران این ورزش.